Kovo 25 dienos kasdienėje vaizdo žinioje graikų katalikų didysis arkivyskupas S. Ševčukas kalbėjo apie tai, kad vėl ant žmonių galvų krito bombos, bet ypač apie tai, kad Ukrainos kova dvasiškai žadina visą pasaulį. Reliatyvistinėje post-tiesos kultūroje ji primena, kad yra gėris, už kurį verta kovoti.
„Savo kova ir atkaklumu mes keliame daug klausimų... Ar šiandien yra kažkas, už ką žmogus turėtų paaukoti savo gyvybę? Ar yra objektyvi, neliečiama tiesa, kuri gali būti mūsų gyvenimo prasmė? Ar yra objektyvus, nepaneigiamas blogis, su kuriuo reikia kovoti? Šiuolaikinėje kultūroje, kuri vadinama post-tiesos kultūra, gėris ir blogis maišomi. Žmonės nebemato skirtumo tarp to, kas suteikia gyvybę ir kas žudo“, – sakė ukrainietis ganytojas. Pasak jo, piktas diktatorius savo valią vadina objektyvia tiesa, o ją iš tiesų sakantys žmonės gali būti pasmerkti mirti didžiuliais skaičiais.
„Ukrainos kova, Rusijos karinė agresija prieš Ukrainą, rusų okupantų karo nusikaltimai kelia pasauliui gilius moralinius klausimus, ir rodo, kad gėris niekada negali būti vadinamas blogiu, o blogis – gėriu. Niekada negalima eiti į kompromisus su blogiu, o abejingumas būtinybei atskirti gėrį nuo blogio – žudo“, – tęsė jis. Pasak ganytojo, tikėjimo perspektyvoje gėrio ir blogio kova taip pat yra kova tarp Dievo tiesos ir velnio melo. Rusijos ir Ukrainos paaukojimas Nekalčiausiajai Marijos Širdžiai tai ir reiškia: negalime ir neturime tartis ar bendradarbiauti su blogiu, bet turime melstis už atsivertimą tų, iš kurių jis šiuo metu išeina. Krikščionis turi pareiga melstis ir už priešus. Šiandien – už Rusiją, kad ji nevirstų valstybių sunaikinimo ar pasaulinio karo priežastimi, kad laimėtų gėris ir tiesa.
„Melskitės už mus. Už Ukrainos vaikus. Melskitės už miestus ir kaimus, kurie šiandien miršta vardan laisvės. Jie parodo, kad yra Tiesa, kuri išlaisvina, o už ją gyvybę paaukoję herojai nemiršta, bet pereina iš mirties į gyvenimą“, – prašė Ukrainos graikų katalikų ganytojas. (RK / Vatican News)