Sukčiai trumpųjų žinučių klastotėmis iš SEB banko klientų išviliojo 62 tūkst. eurų, šeštadienį rašo naujienų portalas 15min.lt.
„Bendra klientų patirtų nuostolių suma yra 62,2 tūkst. eurų“, – komentare portalui teigė SEB bankas.
Portalo žiniomis, iš viso sukčiai nuo birželio iš SEB banko klientų bandė išvilioti beveik 180 tūkst. eurų.
Bankui pavyko sustabdyti sukčių atliktus mokėjimus dėl daugiau nei 76 tūkst. eurų, taip pat papildomai sugrąžinta 40 tūkst. eurų, kuriuos sukčiai buvo pervedę į kitus bankus.
Teigiama, kad sukčiai į telefoną atsiunčia žinutė, kuri patenka tarp SEB banko siųstų žinučių, joje prašoma atnaujinti „Smart-ID“ programėlę, tada atsidaro banko interneto puslapiui identiškas portalas, kuriame kliento prašoma suvesti visus duomenis.
Tokiu būdu sukčiai išvilioja pinigus iš SEB banko klientų.
Kaip portalui 15min.lt teigė tiek SEB, tiek „Smart-ID“ atstovai, jų sistemos veikia saugiai, tačiau žmonės patys patenka į sukčių spąstus.
Policijos duomenimis, į pareigūnus jau kreipėsi dėl naujos sukčiavimo schemos nukentėję žmonės, kurių nuostoliai siekia dešimtis tūkstančių eurų.
Teigiama, kad išvilioti pinigai nukeliauja į užsienį ir ten yra išgryninami.
Policija tiria sukčiavimo atvejus ir perspėja kitų bankų vartotojus būti atsargiems. Rekomenduojama nesijungti prie e. bankininkystės naudojantis telefonu ar el. paštu gautomis nuorodomis.
Vilnius, rugsėjo 28 d. (BNS).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.